ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

            Τη Δευτέρα  25 Μαρτίου, ημέρα εορτασμού της εθνικής μας επετείου, οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν την  δοξολογία στην εκκλησία και στη συνέχεια παρέλασαν μαζί με τους μαθητές των άλλων βαθμίδων ως την πλατεία του χωριού μας. Ακολούθησε η κατάθεση στεφάνων από τους τοπικούς φορείς, τα σχολεία της Β/ θμιας, της  Α/ θμιας και τους συλλόγους. Ο  μαθητής της Στ ' τάξης Μαθιουδάκης Αντώνης  απήγγειλε το παρακάτω ποίημα του Νίκου Καζαντζάκη.                                                                                              

ΛΕΥΤΕΡΙΑ

Πηδά η φωτιά κι οι σούβλες έτοιμες
κι αυτός ολόρθος στέκει
Πεθαίνει αρνούμενος το θάνατο
και Λευτεριά φωνάζει

Ελευτεριά για σένα χάνομαι
μα θα `ρθουν πίσω μου άλλοι
Στρατοί οι γιοι μου και τ’ αγγόνια μου
και θα σε λευτερώσουν

Μην κλαις κυρά κι εγώ θ’ αναστηθώ
και θα σ’ αρπάξω πάλε
Θα σπω τις αλυσίδες της σκλαβιάς
θα καταλύω τα κάστρα

Λίγοι είμαστε κι αλίμονο στη γης
αν ξοφληθεί η γενιά μας
Στρατοί οι γιοι μου και τ’ αγγόνια μου
και θα σε λευτερώσουν

        Η ιστορία μας είναι ζωντανή. Κάθε χρόνο μέσα από τις σχολικές εκδηλώσεις και τις παρελάσεις τιμούμε και σεβόμαστε τον αγώνα όλων αυτών των ανθρώπων που  πολέμησαν, για να υπερασπιστούν το σπίτι και την οικογένειά τους. Χάρη στον δικό τους αγώνα εμείς σήμερα απολαμβάνουμε την ελευθερία μας. Ας μη το ξεχνάμε!!!












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 17ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ